Tuesday 11 October 2011

Aktiviti ku sana sini

Dah lama aku tak update blog aku ni.....sampaikan dah lupa password nak login blog ni....heheheh... aku nak kongsi sedikit xtvt2 aku sehingga kini....buat pengetahuan teman2 aku sebenarnya ada hobi baru...aku suka sangat pergi kelas2 masakan....dah banyak aku pergi kelas antaranya aku pernah pergi kelas membuat frozen, nasi beriani untuk catering, kursus buat roti, kursus buat kek dan yang terbaru kursus buat homemade chocolate....
kat sini adalah beberapa keping gambar sebagai bukti aku pernah join kursus2 tu...hehehehhe untuk gambar kursus2 yang lain nanti aku upload kemudian......









semua gambar tu semasa kursus homemade chocolate








kursus membuat roti....



 kursus frozen food...





last ni chesse tart....for my mum.....


No comments:

Post a Comment